Ensin ajattelin tehdä mielettömän esiitelyn itsestäni, mutta tulin siihen tulokseen ettei kukaan sellaista jaksa lukea. Mutta jos tulee kysymyksiä arvon Lukijoille, niin rohkeasti vain! En mä pure ainakaan kovaa :D

Vähäsen nyt ajattelin sanoa jtn yleistä alkuun. Olen Gemma Ashley Majaniemi. Harrastan moottoriajoneuvoja. (Kuulosti tosi urpolle joo). Mutta siis mulla on kortit kaikkeen mihin mulla on ollu tähän mennessä mahdollisuus ts. moposta aina autoon asti, moottoripyörää unohtamatta! Tulette todennäköisesti kuulemaan niistä vielä paljon <3

Harrastan myös hevosia. Ne ovat aina olleet läheisiä  ja salainen haave on tulla jockeyksi (siis laukkaratsastaja).

Käyn eliittilukiota Turussa ja asun yksin Kaarinassa. Suunniteilla oikis...

Kuuntelen rappia ja klassista ja, ja, ja... kaikkea mahdollista. Eniten kuitenkin rappia. rakastan muutenkin hip-hop kulttuuria ja skeittausta.

Minulla on lävistyksiä kolme: napakoru ja kaksi micro dermalia lonkassa. Kaikki otettu Larilla Turussa! Suosittelen!

TÄNÄÄN. Suututin tyttöystäväni. En tiedä miten tai mitä tein, mutta kai se selviää D: Olen menossa Julian kanssa kuvaamaan graffiteja keskiviikkona :D Nyt Julia on kipeä, mutta toivottavasti paranee ajoissa!

Tosi tökerö aloitus, mutta paremmin jatkossa!

Picture%20155-normal.jpg Mun napakoru ja micro dermalit <3

Picture%20156-normal.jpg  Yritys näyttää iloselle 10+. Meen pesee pyykkiä! Pärjäilkää arvoista Lukijat!